DS3 – LISTA DE ANEIS

ANEIS (RINGS)

Os anéis são uma categoria importante de equipamento em Dark Souls 3. Os jogadores podem equipar até 4 anéis de uma só vez e cada um deles concede benefícios específicos. Esta página tem uma lista de todos os anéis disponíveis no jogo, separadas por anéis padrão e DLC. Clique em cada anel para encontrar informações específicas de localização por escrito. A lista não é de modo que eles serão exibidos em seu inventário no jogo. Isso é para facilitar a sua aquisição, tornando mais fácil para ver qual você está faltando com sua tela de inventário aberto.

Uma característica retornando de Dark Souls 2, anéis estão disponíveis em iterações mais poderosas que aparecem com as +1, +2 ou +3 sufixos. Estes anéis levantadas são encontrados somente em NG + e além. Suas localizações e que Viagem (novo jogo) que pode ser encontrado em Deverá notar-se aqui e nas páginas dos anéis individuais. Para obter o troféu / Achievement para a recolha de cada anel, você deve coletar todas as diferentes variações de + X disponíveis, fazendo um total de 107 anéis.

O Trophy / Achievement podem ser glitched e apesar de ter todos os 107 anéis em seu inventário pode não registrar. Neste caso queda de 15 anéis, então buscá-las novamente, em seguida, solte a different 15 e buscá-las. Faça isso até que ele registra. Não deixe cair mais de 15 para ser seguro. O jogo só permite que cerca de 30 anéis para estar no terreno a qualquer momento e irá apagar qualquer número mais do que isso. É recomendado que você faça um backup do seu save antes de fazer isso.

Uma outra maneira de contornar a falha é mover uma grande quantidade de anéis em sua caixa de armazenamento e, em seguida, de volta. Desta forma, é muito mais seguro do que deixá-los cair no chão.

Nome e ícone
Wgt Efeitos
placeholder.jpgLife Ring 0.3 Increases HP by 7%.

+1: 8%

+2: 9%

+3: 10%

Sun Princess Ring  0.6 Gradually restores HP (2 per second)
placeholder.jpgEstus Ring    0.8 Increases HP restored with Estus Flask by 20%
Ashen Estus Ring 0.8 Increases FP restored with Ashen Estus Flask
Chloranthy Ring 0.7 Raises stamina recovery speed +7 staminaper second

+1 Version (NG+): +8 stamina per second

+2 Version (NG++): +9 stamina per second

Havel’s Ring 1.5 Increases maximum equip load by 15%

+1 Version: +17%

+2 Version: +18%

Ring of Favor  1.5 Increases max HP by 3%, staminaby 10%, and equip load by 5%

+1 Version: Increases max HP by 4%, stamina by 11%, and equip load by 6%

+2 Version: Increases max HP by 5%, stamina by 12%, and equip load by 7%

Prisoner’s Chain 0.8 Increases VGR (5), END (5), and VIT (5), but damage taken is increased by 10%
Ring of Steel Protection  0.8 Decreases incoming physical damage by 10%

+1 Version (NG+): 13%

+2 Version (NG++): 15%

Magic Stoneplate Ring 0.6 Increases Magic Absorption by 13%

+1 Version: +17%

+2 Version: +20%

Flame Stoneplate Ring 0.6 Increases Fire Absorption by  13%

+1 Version: +17%

+2 Version: +20%

Thunder Stoneplate Ring 0.6 Increases Lightning Absorption by 13%

+1 Version: +17%

+2 Version +20%

Dark Stoneplate Ring  0.6 Increases Dark Absorption by 13%

+1 Version: +17%

+2 Version: +20%

Speckled Stoneplate Ring 0.9 Increases Magic, Fire, Lightning and Dark Absorption by 5%

+1 Version: +7%

Bloodbite Ring 0.6 Increases Bleed Resistance by 90 points

+1 Version (NG+): +140

Poisonbite Ring 0.6 Increases Poison Resistance by 90 points

+1 Version (NG+): +140

Cursebite Ring 0.6 Increases Curse Resistance by 150 points
Fleshbite Ring 0.9 Raises Poison, Bleed, Frost and Curse resist by 40 points

+1 Version (NG+): +60

Knight’s Ring 0.8 Increases Strength by 5 points
Hunter’s Ring 0.8 Increases Dexterity by 5 points
Scholar Ring 0.6 Increase Intelligence by 5 points
Priestess Ring 0.6 Increases Faith by 5 points
Covetous Gold Serpent Ring 1.2 Increases item discovery +50

+1 Version (NG+): +75

+2 Version (NG++): +100

Covetous Silver Serpent Ring 1.2 Fallen foes yield +10% more souls

+1 Version (NG+): +20%

+2 Version (NG++): +30%

saints_ring-icon.pngSaint’s Ring 0.5 Allows attunement of additional spells.
Deep Ring  0.5 Allow attunement of additional spells
Darkmoon Ring 0.8 Gives 2 extra attunement slots.
Young Dragon Ring  0.7 Boosts sorcery damage by +15%.
Bellowing Dragoncrest Ring 1.0 Boosts sorcery damage by +25%.
Great Swamp Ring 0.7 Boosts pyromancy damage by +12%.
Witch’s Ring 1.0 Boosts pyromancy damage by +20%
Morne’s Ring  0.7 Boosts miracle damage by 12%
Ring of the Sun’s First Born  1.0 Greatly boosts miracle damage by 20%
Lingering Dragoncrest Ring  0.5 Extends length of spell effect by 30%

+1 Version (NG+): +35%

+2 Version (NG++): +40%

sage_ring-icon.pngSage Ring 0.7 Increases virtual Dexterity by +30, effectively decreasing spell casting time

+1 Version: +35

+2 Version: +40

Dusk Crown Ring 0.6 Reduces consumption of FP by 25% at the cost of 20% less max HP
Leo Ring  0.5 Strengthens thrust weapon counter attacks by 15%
Wolf Ring 0.5 Increases poise by +12.5

+1 Version (NG+): +17.5

+2 Version (NG++): +20

Hawk Ring  0.7 Extends the range of arrows
Hornet Ring  1.1 Increases Critical Damage by 30%
Knight Slayer’s Ring  0.9 Enemies lose 10% more stamina when guarding attacks.
Ring of the Evil Eye  1.0 Absorb +30 HP from each defeated foe.

+1 Version: +33 HP

+2 Version: +35 HP

Farron Ring  0.8 Reduces Skill FP consumption by 30%
placeholder.jpgDragonscale Ring 1.1 Reduced damage taken from backstabs by 30%
Horsehoof Ring  0.6 Enemies lose 30% more Stamina when guarding against your kicks
Wood Grain Ring  0.5 Increases weapon durability by 20%

+1 Version: +30%

+2 Version: +40%

Flynn’s Ring 0.9 Lowering equip load increases attack power up to 15%
Magic Clutch Ring  0.8 Increases magic attack by 15%

Increases incoming physical damage 10%

Lightning Clutch Ring 0.8 Increases lightning attack by 15%

Increases incoming physical damage by 10%

Fire Clutch Ring 0.8 Increases fire attack by 15%

Increases incoming physical damage by 10%

Dark Clutch Ring  0.8 Increases dark attack by 15%

Increases incoming physical damage by 10%

placeholder.jpgRed Tearstone Ring 1.4 Increases attack by 20% when HP is below 20%
Blue Tearstone Ring 1.1 Decreases incoming damage by 20% when HP is below 20%
Lloyd’s Sword Ring  0.9 Boosts Attacks by 10% when HP is full (over 99%)
Lloyd’s Shield Ring 0.9 Boosts Damage Absorption by 25% when HP is full (over 99%)
Carthus Milkring  0.8 Grants 3 points of Dexterity and obscures the wearer while rolling.
Carthus Bloodring  0.8 Boosts rolling invincibility, at the cost of defense. (Minus 15% Absorption)
Pontiff’s Right Eye 1.4 Boosts attacks to a maximum of +15%, as long attacking persists.
Pontiff’s Left Eye 0.9 Restores 60 HP after a certain amount of successive attacks.
Aldrich’s Ruby 0.8 Recovers 85 HP from critical attacks
Aldrich’s Sapphire  0.8 Recovers 15 FP from critical attacks
Silvercat Ring 0.6 Removes fall damage.
Slumbering Dragoncrest Ring 0.7 Masks the sound of its wearer.
Obscuring Ring 0.9 Harder to be detected by enemies
placeholder.jpgUntrue Dark Ring1 0.7 Retain human appearance while hollow and removes glow when summoned
Untrue White Ring 0.7 Take the appearance of a phantom
Reversal Ring 0.5 Causes males to perform female actions, and vice-versa.
Skull Ring 0.6 Easier to be detected by enemies
Calamity Ring 0.8 Causes the wearer to take double damage.
Ring of SacrificeRing of Sacrifice 1.0 Its wearer will lose nothing upon death, but the ring itself breaks.

 

Anúncios